Vi er stolte av å kunngjøre at Kommunebarometeret for 2024 er offentliggjort, og Kongsvinger har gjort en imponerende fremgang! Vi har klatret hele 19 plasser fra i fjor og ligger nå på en sterk 52. plass av 356 kommuner.

Dette er et tydelig bevis på det harde arbeidet og engasjementet fra alle i kommunen – fra innbyggere, politikere og ansatte. Denne fremgangen viser at vi er på rett vei, og vi vil fortsette å jobbe sammen for å gjøre Kongsvinger til et enda bedre sted å bo og jobbe. Takk til alle som har bidratt til denne fantastiske prestasjonen!

Kommunebarometeret (KB) er en måling som publiseres av Kommunal Rapport hvert år. Her rangeres kommunene etter 155 nøkkeltall, på tvers av 12 ulike sektorer.